Klacht Tele2: TELE2 moet hun zaakjes eens goed regelen, afspraken nakomen en de klanten met respect behandelen.

Klachtnummer
# 254305
Gebruiker
Principessa63
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim van tevoren informatie ingewonnen voor mijn verhuizing van TELE2, alles zou goed komen, op tijd de verhuizing doorgegeven. Nu 2 maanden later nog steeds geen telefoon en internet. Heel veel gebeld elke keer wordt er weer een nieuwe datum belooft. Ze zullen mij bellen, nooit gebeurd. Betaling stop gezet nu dreigen ze met incassobureau als ik niet betaal. Krijg nu het idee dat ik iets fout doe, maar wie komt er nu zijn afspraken niet na. Ze zijn echt helemaal van het padje.

De oplossing

Dat mijn Internet, bellen het weer doet en een tegemoetkoming van de onkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen