Klacht Tele2: Tele2 moet zijn medewerkers beter opleiden en mij excuses aanbieden!!!!

sproetje52

Mijn mobiele telefoon ging stuk dus ik moest een nieuwe halen. Ik heb een pre paid mobiel via Tele2. Mijn nieuwe mobiel heb ik opgeladen met 20euro. Dit tegoed was binnen twee dagen geheel verdwenen. Tele2 gebeld: de oplossing was een abonnement voor 5 euro per maand. Twee dagen later heb ik het abonnement opgezegd. Later werd verteld dat ik de nieuwe simkaart weg kon gooien. Toen ontving ik een rekening van 23 en 55 cent. Tele 2 verzekerde mij dat ik het inmiddels afgeschreven geld terug kon halen want ik was uitgeschreven. Nu wil Tele 2 toch die 23,55 hebben omdat ik anders een deurwaarder aan de deur krijg. Het afzeggen wat ik op tijd gedaan had, was verkeerd uitgevoerd door een medewerker van Tele2.Het geld wat ik onder dwang betaald heb ontvang ik na vier weken retour werd mij verteld door Tele2. Dat is voor mij een week eten! Dit boeit ze niet.

Het geld onmiddellijk terug storten en mensen niet een contract aansmeren dat veel te duur is!! De Directeur van Tele2 mag mij bellen, zodat ik kan vertellen dat Tele2 slechter is geworden in de loop der tijd.

Ook een klacht indienen over Tele2?