Klacht Tele2: Tele2 negeert opzeggingen van abonnementen en blijft dreigen en rekeningen sturen

leo vd Veen

Dit is mijn tweede maal dat ik op Klachtenkompas een klacht mb.t. Tele2 zet.
Ik heb op 05-06-2018 schriftelijk mijn abonnement (per 31-07-2018) bij Tele2 opgezegd. Tegelijkertijd is bij het hetzelfde postagentschap de opzegbrieven voor Cogas en Essent op de bus gedaan. De laaste beide zijn al lang netjes afgehandeld, dus dat de brief niet bij Tele2 is aangekomen, is erg ongeloofwaardig. Daarnaast op ik op 25-07 nogmaals via de Tele2 site het abonnement (ik hoorde maar niets van Tele2) opgezegd. Omdat Tele2 gewoon rekeningen bleef sturen heb ik het op 15-08 per Email nogmaals het uitgelegd, ik heb een bevestigingsmail van Tele2 ontvangen dat deze mail was ontvangen. Maar Tele2 begon te dreigen met afsluiten en bleef rekeningen sturen. Ik dus nogmaals (een Email werdt op 01-09 geweigerd) schriftelijk (01-09) de zaak uitgelegd. Maar Tele2 blijft dreigen en rekeningen sturen. Dus op 06-09 een klacht op klachten kompas gezet en wederom geen reachtie van Tele2, ze blijven dus alleen maar dreigen en rekeningn sturen. Tele2 kan blijkbaar niet accepteren dat klanten hun abonnement opzeggen en hoort blijkbaar alleen maar wat ze willen horen. Dit begint zo langzamerhand op poging tot oplichting te lijken en Tele2 neemt naar mijn menig een erg arrogante en zeer klant onvriendelijke houding aan. Tele2 kan ook heel makkelijk zien dat de modem/aansluiting na 25-07 niet meer is gebruikt.

Eindelijk eens de opzegging accepteert.

Ook een klacht indienen over Tele2?