Klacht Tele2: Tele2 opzeggen , na 10 dagen wachten op nieuw modem,plus laatste rekening onheus

Klachtnummer
# 139377
Gebruiker
Evert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele2>>na 10 dagen wachten op modem , door kapot gaan besloten na 20 jaar op te zeggen, door geen antwoord geen modem en onzin door de telefoon geen emailadres TELE2 ongelooflijk, onbetamelijk en ongegronde onzin werd er verkocht als excuus.
KPN =nieuwe provider , geen overstap melding gemaakt en peper dure rekening gestuurd , zegt Tele2,bestaat uit belachelijke onzin , te hoog door laten lopen abo en Tele2 admin gebrek aan communicatie , stel ze ook in gebreke(Tele2)
Onzin aangetoond , dus Tele2 heeft zijn admin niet op orde .
overstap = okay and completed is per oktober de 14e -21e
Tele2 houd vol dat er 2 lijnen tegelijk zijn en weigeren abo op te zeggen voor de 27e november (kan technisch helemaal niet)
Klantenservice geen emailadres, een kerel die ons verhaaltjes verteld in gebreke gesteld J Poot mail gestuurd of deze aangekomen is denk het niet , het interesseert niemand wat bij Tele2
van een IT er die jarenlang in de IT sector gefunktioneerd heeft,

De oplossing

met terugwerkende kracht ,zoals bekend bij nieuwe provider abo opzeggen per 14 oktober , en niet ineens per 27 november , en rekening aanpassen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?