Klacht Tele2: Tele2 opzegging word niet gehonoreerd. Dubbele kosten gehad.

Klachtnummer
# 383923
Gebruiker
Tele2Klager
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben in februari overgestapt op interent van Ziggo. Daarbij heb ik duidelijk uitgedrukt dat ik wilde gebruik maken van de overstapservice. Dit heeft Tele2 niet gehonoreerd. Vervolgens heb ik tot 5 keer toe via webite, email en telefoon het contract te beeindigen met Tele2. Weer werden deze verzoeken niet gehonoreerd. Vervolgens heb ik 8 maanden lang teveel betaald voor internet, namelijk dubbele kosten. Ik wil dit geld terug.

De oplossing

Mijn geld terug geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen