Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Tele2 opzegging word niet gehonoreerd. Dubbele kosten gehad.
Details
De klacht
Ik ben in februari overgestapt op interent van Ziggo. Daarbij heb ik duidelijk uitgedrukt dat ik wilde gebruik maken van de overstapservice. Dit heeft Tele2 niet gehonoreerd. Vervolgens heb ik tot 5 keer toe via webite, email en telefoon het contract te beeindigen met Tele2. Weer werden deze verzoeken niet gehonoreerd. Vervolgens heb ik 8 maanden lang teveel betaald voor internet, namelijk dubbele kosten. Ik wil dit geld terug.De oplossing
Mijn geld terug geven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.