Klacht Tele2: Tele2 sim kaard nooit ontvangen

Vannistel

Ik heb een 2 jaar contract gedaan met Tele2 die moest mijn oude nummer ouden. Contact was 29 november. Ze hebben een mail verstuurd waar zeggen dat via post gaan sturen een nieuwe sim kaard en mijn oude zal disabled om 6 december. 6 december ik had GEEN simkaart gekregen en mijn oude nummer was gestopt, dus ik had geen nummer en geen internet op mijn phone. Ik heb servicedesk gebeld en ze hebben. Gezegd "dat is raar, je sim moest daar zijn, we sturen andere in 5 werk dagen". Na 7 dagen nog niks ontvangen, service desk zag dat raar, de sim was gecanceld meteen na 6 december en dus ze hebben andere verstuurd om 16 december...en ik moest wacht andere 5 dagen! Ik zag dat is ridicolous, ik wilde praten met een manager maar niemand kon. Nu 27 december de sim is nog niet in mijn postbus, dus 1 maand van bestelling nog niks, 3 weken zonder telefoon en dus niemand kan me bereik. Ik wil vragen wat kan ik doen? Kunnen jullie helpen? Met vriendelijke groeten, Ivan

Helpen me met Tele2 contact met management doen en probleem zo snel mogelijk oplossingen.

Ook een klacht indienen over Tele2?