Klacht Tele2: Tele2 smeert nieuw abonnement aan bij verzoek om adreswijziging

Klachtnummer
# 250958
Gebruiker
A
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Sinds 26 september 2015 ben ik klant met een Internet abonnement bij Tele2.
Ik had een contract destijds voor 1 jaar vast en dat is dus sinds September van
2016 afgelopen. Ik heb nu dus de vrijheid om te wisselen van provider wanneer
ik wil en dat wil ik graag zo houden. Nu wilde ik alleen een adreswijziging
doorgeven. Ik heb 21 december gesproken met Bob en afgesproken dat het Internet
abonnement vanaf 14 januari stopt op mijn oude adres en vanaf 13 januari start
op mijn nieuwe adres. Ik hoefde alleen mijn modem mee te nemen. Ik zou na 3
dagen bevestiging ontvangen.

Toen opeens ontving ik 2 mails van Tele2 (op 21 december) de
eerste mail zei dat ik een bestelling
van een nieuw contract van 12 maanden moet bevestigen met aansluitkosten erbij.
De tweede mail zegt dat mijn abonnement op 16 januari wordt beëindigd. Terwijl
ik helemaal niet wil dat mijn abonnement beëindigd word.

Kortom het is schandalig dat Tele2 een bestaande klant bij
een simpele verhuizing weer voor een jaar vast wil zetten met een contract en
de verkeerde data hanteerd.

.

Gewenste oplossing

Ik verwacht een gedegen excuses en compensatie over deze slordige gang van zaken en een nette afhandeling van mijn simpele verzoek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen