Klacht Tele2: tele2 spook rekening voor betaalde sms diensten van Telefuture

Panicobra

Heb een "spook"rekening gekregen van Tele2 voor zogenaamde betaalde SMS diensten van o.a. het bedrijf TeleFuture NL. Mijn dochter zou waarschijnlijk deze betaalde SMS diensten hebben geactiveerd en nu is de rekening voor Nov 2015 ongeveer 111 euro en voor Dec 2015 al 27 euro. Bij wie ligt de bewijs last voor dit soort zaken, iedereen kan dit wel roepen en vervolgens geld innen.
Begin Dec heeft mijn dochter wel een SMS waarschuwing ontvangen maar dacht dat dit was voor de gratis internet bundel van Tele2 voor de maand Dec terwijl het niet werkte ( hoogstwaarschijnlijk ivm internet blokkade van eerdere kleine spook rekening ). Waarom geen belplafond zoals bij Simpel.nl??
Tele2 heeft vandaag de betaalde SMS diensten geblokkeerd via Payinfo.nl maar waarom niet deze optie standaard uit zetten wanneer er zoveel klachten zijn. Ik kan mij voorstellen dat dit niet wenselijk is voorTele2 i.v.m. lagere inkomsten. Indien dit niet fatsoenlijk opgelost wordt dan is Tele2 twee klanten verloren.

Kwijtschelding van spookrekening.
Moegelijkheid voor instellen van belplafond. Bescherm de klant beter
Meerdere waarschuwingen ook via e-mail. Bescherm de klant beter
Standaard uitzetten van betaalde SMS diensten. Bescherm de klant beter

Ook een klacht indienen over Tele2?