Opgelost door Tele2: Telefonie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143932
Gebruiker
Arthur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Iemand werkzaam bij Tele2 heeft bij mijn abonnement "internet light en Bellen basis" mijn telefoon aansluiting uitgeschakeld, waarvoor ik geen toestemming heb gegeven.
Mijn contract loopt vanaf 3 Aug. 2015 met de duur van 12 maanden.
Dit moet toch niet mogelijk kunnen zijn.
Ik heb via de klanten service abo opnieuw moeten aanvragen, moet tot 7 jan 2016 wachten om opnieuw aangesloten te worden.
Mvrgr. Arthur

De oplossing

Compensatie en graag niet weer laten gebeuren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Arthur
    Datum
    Klacht is uiteindelijk opgelost en heb een geringe vergoeding gekregen.
    Klacht kan op slot

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arthur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tele2?