Klacht Tele2: telefoon kwijt bij bezorging

Klachtnummer
# 17455
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb begin novemer 2012 mijn mobile contract verlengt bij Tele2 incl nieuwe toestel.Mijn telefoon zou op 12 november worden afgeleverd. tot op heden niets ontvangen. het is nu 15 december. Wordt van de kastje naar de muur gestuurd. Tele2 heeft pakket afgeleverd aan Post.nl en Post NL zegt niets te hebben ontvangen. Ik bel me suf naar Tele2 en Post nl. niemand geeft me duidelijk antwoord. geen status, wordt niet terug gebeld. alleen zeggen ze datg ik geduld moet hebben en nog even moet wachten. (tot hoelang?)

De oplossing

nieuwe telefoon sturen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?