Klacht Tele2: Telefoon onterecht afgesloten

tibre007

1e incasso was niet afgeschreven omdat incassocontract niet bekend was. Contact gehad met tele2 en werd gezegd om zelf over te maken. 1/8 gedaan. 26/8 brief gehad dat rekening niet betaald was. Gebeld en onderzoek is gestart. Telefoon zou tijdens onderzoek niet afgesloten worden!!! 9/9 op verzoek betalingsbewijs gemaild. 15/9 telefoon afgesloten! Direct gebeld en niemand begrijpt het en zal zo spoedig weer aangesloten worden. Intussen bijna elke dag gebeld maar niemand kan iets sneller doen en afdeling Finance of leidinggevende is niet te bereiken. In overleg met medewerker een 2 keer de rekening van 5,33 euro overgemaakt om aansluiten te bespoedigen (binnen 1-5 werkdagen). Eindelijk een week later weer aangesloten maar moet wel 28 euro extra aansluitkosten betalen. Maar wel veel telefoonkosten, en 2x keer een rekening betaald en een onterechte rekening van 28 euro en 1 week geen telefoon maar wel rekening hiervoor!

Ik wil compensatie van telefoonkosten, 28 euro extra aansluitkosen , 1 week vergoeding van telefoonabonnement en de 5,33 euro die ik extra heb overgemaakt

Ook een klacht indienen over Tele2?