Klacht Tele2: telefoon op verkeerd adres geleverd

Klachtnummer
# 166257
Gebruiker
gcoppens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn telefoon is op een ander adres geleverd als dat ik woon. al 3 maanden aan het regelen om een telefoon te krijgen. ik kan het niet meer afzeggen dat weigeren ze van tele 2 ik moet aangifte doen maar ze nemen de aangifte niet op omdat het niet het goedde adres heeft van waar ik woon

De oplossing

gewoon een telefoon op het goedde adres

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen