Klacht Tele2: Telefoon ten onrechte afgesloten

Euv

Een jaar geleden heb ik een tele2 abonnement gehad, per 6 juli 2015 naar een andere provider gegaan, na 2 maanden schreef tele 2 nog steeds geld van mijn rekening heb hier vaak over gebeld, moest zelf formulieren invullen, een heel gedoe, ik heb kosten gemaakt met bellen enzv en dat zouden ze verrekenen met 5,32 euro die ik nog zou moeten betalen, dus het was klaar zo. Ik heb nu weer een nieuw abonnement en tot mijn verbazing krijg ik een rekening van 2015 of ik met spoed 5,32 wil betalen anders wordt ik afgesloten. Ik heb hier nu weer een aantal keer over gebeld Hoe het zat, moet weer een formulier invullen, en wat hebben ze nu gedaan, ze hebben me gewoon AFGESLOTEN. nu moet ik alsnog dat geld overmaken en ook opnieuw 28 euro aansluitkosten betalen voor ze me weer opnieuw aansluiten. Terwijl dit de FOUT VAN TELE2 is MOET IK HET MAAT ZIEN OP TE LOSSEN terwijl ik dus nu geen telefoon heb en niet kan bellen en bereikbaar ben, bah wat een slechte service van TELE2!!!

Ik wens dat tele 2 gelijk mijn aansluiting weer recht zet, en zelf zijn eigen fouten hersteld en dat niet bij de klant neer leggen.