Klacht Tele2: Telefoon wordt niet opnieuw aangesloten na betaling

Klachtnummer
# 179582
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Enige tijd geleden werd mijn telefoon afgesloten doordat ik helaas een betalingsachterstand had.
Dit kan ik begrijpen, U hebt uw vordering ter incasso uitbesteed aan het incassobureau Bos.
Op 12 juli is de vordering voldaan aan het incassobureau.
Op 27 juli heb ik gebeld met tele 2 waarom ik nog niet was aangesloten, uw medewerker zei dat hij geen betaalbewijs had ontvangen en dat ik zelf het incassobureau daarover moest bellen.
Van bureau Bos begreep ik dat zij de volgende dag Tele2 in kennis hebben gesteld dat de betaling binnen was.
Vervolgens heb ik tele 2 daar telefonisch van in kennis gesteld, in de afgelopen weken heb ik vele malen met Tele2 gebeld om te weten wanneer de telefoon weer zou worden geactiveerd.
Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd en wordt ik door Tele2 met vage berichten als dit nog wel meer dan een week kan duren afgescheept.

Mijn melding zou on hold staan en ik zou pas op 8 augustus geïnformeerd worden over de voortgang.

De oplossing



Ik stel voor dat mijn telefoon binnen 48 uur wordt aangesloten en ik een vergoeding krijg voor de betaalde maar ongebruikte periode van mijn abonnement. Indien dit niet mogelijk is stel ik voor om tot directe ontbinding van het contract over te gaan daar uw bedrijf in duidelijke gebreken blijft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen