Klacht Tele2: Teleurstelling: Tele 2!

Klachtnummer
# 120231
Gebruiker
truuskroon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24 mei maakte ik de overstap Ziggo-Tele 2 voor tv, telefoon en internet, die feitelijk 24 juni inging. De aansluiting die ik HEEL MAKKELIJK zelf kon maken, lukte niet, na 14 dagen was er door hulp van een monteur eindelijk telefoon en internet. Echter, weer 14 dagen en veel contacten met klantenservice later, heb ik nog steeds geen tv. Vanmorgen gebeld en teruggebeld door technische dienst: u hoort vandaag van ons. Niet dus! Vanavond maar weer zelf gebeld, aardige mevrouw -maar wat koop ik daarvoor-, kon me niet verder helpen, ik moet nog even afwachten. Hoelang? Dat wist ze niet. Men heeft het doorgezet naar de tweede lijn en is aan het monitoren om er achter te komen waarom er geen signaal is. Ongelooflijk, om moedeloos van te worden. Ik ben ten einde raad! En de financiële gevolgen, abonnement, tijd, telefoonkosten?

De oplossing

Wil dat het meteen in orde komt en ik normaal tv kan kijken.
Ben zeer teleurgesteld in Tele 2 en zou het liefst het lopende contract ontbinden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen