Klacht Tele2: Terugbetaling geld mobiele rekening

Klachtnummer
# 27824
Gebruiker
Wervelwind7
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar overgestapt naar Tele 2. Geen simkaart ontvangen, daarna verkeerde simkaart ontvangen. Ben gehandicapt, heb mijn telefoon nodig. Mijn schoonzoon weer gaan bellen met zijn mobiel en gevraagd, of hij de rekening betaald kreeg. Ja, als hij een kopie van het rekeningafschrift opstuurde, kreeg hij zijn geld terug. Nu krijg ik bericht, dat mijn abonnement afloopt, terwijl deze ellende zich afspeelde in augustus, dus een jaarabonnement is erg kort bij Tele 2. Maar het geld heeft mijn schoonzoon nog steeds niet. Ook ik heb gemaild en gebeld en geschreven, maar ze weten echt niet, waar we het over hebben.

De oplossing

Mijn contract loopt vanzelf af, omdat ik een jaarcontract had, maar ik wil het geld terug, wat mijn schoonzoon verbeld heeft voor mij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen