Klacht Tele2: Teveel afgeschreven bij laatste factuur.

Klachtnummer
# 181957
Gebruiker
ww
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juni heb ik mijn abonnement (internet + televisie) bij Tele2 opgezegd. Bij de laatste factuur werd onterecht een bedrag in rekening gebracht, omdat Tele2 dacht dat ik mijn abonnement vroegtijdig had opgezegd. Dit was echter niet zo. Ik heb gebeld met de klantenservice. Hier zagen ze direct dat dit inderdaad onterecht was. Er werd mij verteld dat ik hiervoor een formulier moest invullen. Dit heb ik gedaan. Per e-mail kwam het bericht dat dit binnen 10 dagen afgehandeld zou worden. Op 2 juli kreeg ik een nieuwe mail waarin stond dat de financiële afdeling er nogmaals naar moest kijken. Binnen 15 dagen zou het afgehandeld worden. Op dit moment heb ik nog steeds het teveel afgeschreven bedrag niet terug ontvangen. Wel heeft mijn vriendin een sms ontvangen waarin aangegeven wordt dat het bedrag met de volgende factuur verrekend zal worden. Gek, want wij hebben geen abonnementen meer bij Tele2.

De oplossing

Onterecht afgeschreven bedrag graag terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties