Klacht Tele2: teveel berekend

Klachtnummer
# 273049
Gebruiker
P.A.M. Pieterse
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Heb vorig jaar juli of augustus mijn mobiele abonnement gewijzigd van € 10,00 in € 15,00 omdat ik geopereerd moest worden en dus misschien meer ging verbruiken.
Heb dat teruggedraaid en werd pas geeffectueerd maanden later in april 2017.
In mei kreeg ik een factuur voor € 10,74, juni € 17,74, juli € 12,26, augustus € 20,00 en september € 48,92.
Wat ik ook doe chatten, bellen het verandert niets Men heeft nu per september mijn abonnement weer op € 10,00 gezet, maar ook die € 28,92 info nummers en extra € 10,00 voor abonnement van de laatste maand en alles ervoor krijg ik niet terug. Ik kan met mijn mobiel niet eens servicenummers bellen.
Heb alles uitgeprint. Wat doe ik?
P.A.M. Pieterse Zuideinde 237 , 2627 CE Delft 0617600900

De oplossing

Geld terug en prepaidkaart aanschaffen omdat ik nog geen 10 minuten per maand bel. Abonnement opzeggen per direct en nummer behouden. Kan dat?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen