Klacht Tele2: Teveel betalen buiten je telefoon bundel voor het MB gebruik

Wim

Men begrijpt het al teveel MB gebruikt toch wel logisch. Dus de rekening 123 euro ex BTW moest mijn zoon op hoesten voor 900 MB meer verbruik.
Mijn zoon heeft een abonnement voor zijn 1000MB a 15 euro incl BTW per mnd. Een verbruik van 90% meer kost je dan 123 euro dat is 820 % meer. Waar hebben wij het over dit is buiten proporties. Ik heb natuurlijk niet stil gezeten en gaan bellen naar Tele 2 de leverancier van dit product. Na 2 keer een gesprek te hebben gehad (de telefoniste) met haar manager kwam ze met de boodschap dat mijn zoon 100 euro terug kreeg van de 123 euro. Wij blij, maar wat ik er niet voor heb moeten doen vind ik dat dit soort rekeningen niet moeten kunnen en ik hoop dat veel meer mensen dit niet accepteren. Men is alleen bezig om de consument op een snelle manier leeg te zuigen van zijn portemonai. Dit moet zo snel mogelijk stoppen.Ik ben het eens dat je meer betaald als je meer verbruikt dan je abonnement maar geen 820 % meer dan je abonnement. Wim v

Ik vind dat hierover eens duidelijke afspraken gemaakt gaan worden, dit soort bedragen van 820 % meer te moeten betalen wat buiten je abonnement valt is buiten proporties.

Ook een klacht indienen over Tele2?