Klacht Tele2: teveel geld betaald wil het terug.

femke van harskamp

heb een rekening van 92 euro teveel betaald op 13 oktober 2017. na vele telefoon gesprekken hebben ze beloofd dat het er al op zou staan. op 8-12-17 hebben we een mailtje gekregen dat het gestort is op de rekening, nu keek ik naar de i ban nummer en die klopte niet gelijk weer gebeld en hun zeiden het is een typ foutje dat kan natuurlijk gebeuren. toen moesten we weer alles opnieuw opsturen en dat hebben we ook gedaan. toen werd er tegen ons gezegd dat het voor 20 december op de rekening zou moeten staan. wij op die dag weer bellen want het stond er nog steeds niet op moesten we weer alles opnieuw op sturen en dat hebben we weer gedaan. elke keer als we bellen word het bij de afdeling finance neer gelegd en wordt er gezegd over 2 weken staat het op de rekening. en sommige hebben het over 60 dagen die zijn inmiddels al 2 keer verstreken.maar op de dag van vandaag staat het er nog niet op. er wordt van alles gezegd en beloofd maar er word niks aan gedaan.

graag nog deze maand het bedrag van 92.00 euro op mijn rekening en een compensatie van al het bellen naar tele 2.

Ook een klacht indienen over Tele2?