Klacht Tele2: toegewezen vergoeding niet ontvangen

Klachtnummer
# 131982
Gebruiker
Khaled Gouda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind mei hebben we een nieuw modem besteld bij Tele2. Op 5 juni liet Tele2 via een mail weten dat de levering van het modem vertraagd was en bood daarvoor een vergoeding van € 10,= aan op de volgende factuur. Half september heb ik gebeld met de Klantenservice van Tele2 omdat deze vergoeding nog niet ontvangen was. De medewerker zag het bericht ook en begreep niet waarom dit nog niet verrekend was. Hij raadde me aan een online vergoedingsformulier in te vullen. Op 22 september laat de Klantenservice echter weten dat de aanvraag afgewezen is, omdat Tele2 geen vergoeding geeft bij een te late levering. Ik heb uiteraard meteen gebeld om aan te geven dat de vergoeding me al was toegezegd, maar de Klantenservice ontkende toen ineens dat het bericht over de vergoeding ooit verzonden was door Tele2. Dat ik een kopie, ondertekend door de Manager Customer Care, in mijn inbox heb, maakte geen verschil. Het bericht komt niet meer voor in het systeem van Tele2 en dus bestaat het niet.

De oplossing

vergoeding van de beloofde € 10,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?