Klacht Tele2: traag internet

Klachtnummer
# 30272
Gebruiker
noriega
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik betaal voor minimaal 20 en maximaal 50 Mb/s,maar t ligt veel lager. Gemiddeld 12 Mb/s.
Nu heb ik ze daar al 4 maal over gebeld,met de belofte dat ik teruggebeld zou worden wat ze hebben gedaan maar steeds de telefoon erop gooiden,en was met stomheid geslagen dat mij werd verteld dat ik dan maar dichterbij de server moest gaan wonen.

De oplossing

Contractontbinding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen