Klacht Tele2: traag internet

Klachtnummer
# 76032
Gebruiker
LVGDB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In mei dit jaar ben ik een contract aangegaan bij Tele2, echter blijkt de internetsnelheid onwerkbaar (downloaden 7.22 en uploaden 0.82) Dit is onvoldoende om thuis te kunnen werken. Telefonisch heb ik heel duidelijk aangegeven dat ik geen vastcontract wilde, de medewerker gaf aan dat dit per maand opzegbaar was. De contractbevestiging heb ik nooit ontvangen, omdat de extensie van mijnn mailadres verkeerd genoteerd was (gamail ipv gmail) Hierdoor kom ike r buiten de afkoelperiode achter dat het een jaarcontract betreft. Nu geeft tele2 aan dat ik er niet onderuit kan.
Zij hebben verzuimd in het informeren en overleggen van het contract, ook al geven zij aan dat het ook naar mijn Tele2-mail is verzonden, waarvan ik de inloggegevens kan vinden in de mail (die niet is aangekomen). Daarnaast ben ik telefonisch overeengekomen dat het een maandelijksopzegbaar contract moest worden.

Gewenste oplossing

Mogelijkheid tot direct opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen