Klacht Tele2: traag internet

LVGDB

In mei dit jaar ben ik een contract aangegaan bij Tele2, echter blijkt de internetsnelheid onwerkbaar (downloaden 7.22 en uploaden 0.82) Dit is onvoldoende om thuis te kunnen werken. Telefonisch heb ik heel duidelijk aangegeven dat ik geen vastcontract wilde, de medewerker gaf aan dat dit per maand opzegbaar was. De contractbevestiging heb ik nooit ontvangen, omdat de extensie van mijnn mailadres verkeerd genoteerd was (gamail ipv gmail) Hierdoor kom ike r buiten de afkoelperiode achter dat het een jaarcontract betreft. Nu geeft tele2 aan dat ik er niet onderuit kan.
Zij hebben verzuimd in het informeren en overleggen van het contract, ook al geven zij aan dat het ook naar mijn Tele2-mail is verzonden, waarvan ik de inloggegevens kan vinden in de mail (die niet is aangekomen). Daarnaast ben ik telefonisch overeengekomen dat het een maandelijksopzegbaar contract moest worden.

Mogelijkheid tot direct opzeggen

Ook een klacht indienen over Tele2?