Klacht Tele2: TV en internet werkt vanaf het begin niet naar behoren

William1986

Sinds een aantal maanden ben ik klant van Tele2 voor Internet en interactieve TV.

Ook sinds de start hiervan werkt het hele pakket niet naar behoren, problemen;
- Internetsnelheid wordt niet gehaald, blijft rond de 20Mbit hangen.
- Internetverbinding is niet stabiel, ongeveer elke week een modem herstart nodig om de verbinding werkbaar te houden.
- Afstandsbediening interactieve TV ontvanger werkt niet naar behoren, ik moet regelmatig binnen 1 meter van de ontvanger gaan staan om deze te kunnen bedienen.
- Interactieve TV ontvanger werkt enorm traag.

Veel, heel veel, contact gehad met de Tele2 helpdesk, hier ben ik uren en uren mee bezig geweest. Alles nagelopen, verschillende controles gedaan en verschillende afdelingen gesproken. Ik ben inmiddels aan mijn tweede interactieve TV ontvanger bezig en mijn derde afstandsbediening. Ook is er een KPN monteur langs geweest om de hele situatie na te kijken en ook nog een keer opnieuw aan te sluiten.

Na dit hele traject ben ik het vertrouwen in Tele2 volledig kwijt op alle fronten, dat het pakket ooit naar behoren gaat werken en de service en klantgerichtheid van de helpdesk.

Na alle tijd, energie, kosten en naar mijn mening alle opties wil ik mijn contract met Tele2 beëindigen, zonder afkoop kosten.