Klacht Tele2: Tweede simkaart en overzetten naar zakelijk abonnement

Klachtnummer
# 158753
Gebruiker
MissCriticus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement afgesloten bij de Mediamarkt met het verzoek om in eerste instantie een zakelijk abonnement voor 2 jaar. Dit kon helaas niet waarna ik een particulier abonnement heb afgesloten voor 2 jaar waarna dit door Tele 2 zou worden overgezet naar een zakelijk abonnement. Puur een administratieve afhandeling zou je denken, maar niets is minder waar. Ik heb begrepen dat ik het abonnement dat per 1 maart 2016 is ingegaan zou moeten AFKOPEN. Dat zou me ongeveer € 1.000 kosten. Hoe kan dit? Ik blijf bij Tele 2, maar wil alleen een zakelijk abonnement zodat ik het rekeningnummer van mijn bedrijf kan doorgeven en ik de kosten en BTW kan aftrekken.

Verder begreep ik dat zakelijke klanten een tweede simkaart voor de auto konden krijgen. Ik heb een auto die via een simkaart werkt en niet via Bluetooth. Ook dit bleek niet mogelijk, omdat ik een particulier abonnement heb aldus Renate van de Klantenservice. Het idee was dus juist dat ik een zakelijk abonnement zou afsluiten.

De oplossing

- Particulier abonnement overzetten naar zakelijk
- 2e simkaart verstrekken voor telefoon in de auto

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen