Klacht Tele2: Valse beloftes om klanten te behouden

Klachtnummer
# 277300
Gebruiker
MildredV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na veel gedoe bij omzetten abonnement dacht ik eindelijk tot een oplossing gekomen te zijn. Zou nieuw toestel van hun krijgen. Kreeg ik uiteindelijk ook maar dit was niet het toestel wat ze mij toegezegd hadden. Na weer veel gedoe werd dit opgelost door een nieuw (duurder) abonnement af te sluiten. Het vorige toestel zou afgeboekt worden. Vervolgens krijg ik een factuur waarop ik het toestel alsnog moest betalen, €84,00. Na overleg werd gezegd dat dit voor de financiële afdeling het makkelijkste was en dat het bedrag binnen een maand weer op mijn rekening teruggestort zou worden. Maar helaas, ook dit waren weer loze beloftes. Op 16-10-17 werd gezegd dat ik de volgende dag bericht zou krijgen maar ook dit is weer eens niet gebeurd. Dit is helaas alleen beknopte versie van het hele gedoe dat al vanaf februari aan de gang is en ik nu eindelijk een oplossing wil.

De oplossing

Terugbetaling waar ik recht op heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen