Klacht Tele2: Van kastje naar de muur gestuurd , wil gewoon weer de aansluiting

Klachtnummer
# 387761
Gebruiker
Patrick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na afsluiting betaald te hebben ( afsluiting omdat er op 1 dag teveel servicenummers zijn gebeld) (dan word je afgesloten en een factuur gestuurd voor 70 euro , die meteen betaald is ) is er na 3 dgn geen internet en bel / sms mogelijkheid

De oplossing

Aansluiting hetstelllen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen