Klacht Tele2: Van kastje naar de muur gestuurd , wil gewoon weer de aansluiting

Klachtnummer
# 387761
Gebruiker
Patrick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na afsluiting betaald te hebben ( afsluiting omdat er op 1 dag teveel servicenummers zijn gebeld) (dan word je afgesloten en een factuur gestuurd voor 70 euro , die meteen betaald is ) is er na 3 dgn geen internet en bel / sms mogelijkheid

De oplossing

Aansluiting hetstelllen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen