Klacht Tele2: Van kastje naar de muur.

W.M.K. Notten

Sinds 2 maanden heb ik een storing aan mijn telefoon. Soms ontvang ik geen inkomend gesprek, dan weer kan degene met wie aan het bellen ben me plotseling niet meer horen, dan weer valt het hele gesprek weg. Hierover al meerdere malen contact gehad met de klantenservice van Tele2. Ze gingen een dekkingsonderzoek instellen. Moest alle gegevens met wie ik gebeld had, datum, tijdstip van bellen, regio doorgeven. Het onderzoek zou gestart worden. Enkele dagen later belde een medewerkster van Tele2 op met de mededeling dat de gegevens niet goed of helemaal niet waren doorgegeven.
Het markante was dat tijdens dit gesprek deze storing zich voordeed. Ik kon de medewerkster niet meer horen en moest teruggebeld worden. Denk dan welk bewijs moet je nog hebben als het tijdens het gesprek gebeurt.
Vervolgens het verzoek om nieuwe gegevens per mail aan te dragen, zodat onderzoek alsnog opgestart zou kunnen worden. Keurig netjes alle gegevens ingevuld en wat schets mijn verbazing! Een aantal dagen later een mailtje met de mededeling dat de voorbeelden niet correct waren aangeleverd. Terwijl ALLES precies zoals gevraagd was ingevuld.
Weer maar eens naar de klantenservice gebeld. Medewerkster ging helemaal niet in op mijn vraag, waarom er geen onderzoek kon worden opgestart. Zij begon met: het doornemen van de telefooninstellingen, vragen te stellen over simkaart enz, enz. Het bekende riedeltje. Stappen die we al meerdere keren hadden doorlopen. Uiteindelijk werd geadviseerd om toestel op te sturen, omdat zij meende dat het aan het toestel lag.
Op deze manier ben ik al een hele tijd bezig om het probleem op te lossen, maar kom met Tele2 geen stap verder. Steeds probeert iemand van de klantenservice het wiel weer opnieuw uit te vinden en wordt hetgeen er in het dossier staat volledig genegeerd. Om wanhopig van te worden.

Zo snel mogelijk de klacht oplossen en zorgen dat ik altijd bereikbaar ben.

Ook een klacht indienen over Tele2?