Klacht Tele2: Vanaf 30/9 geen service

Klachtnummer
# 135634
Gebruiker
Pirke1959
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het activeren van mijn nieuwe 4G simkaart door een medewerkster van Tele2 is de procedure vastgelopen. Sindsdien heb ik geen service, dus niet bellen of gebeld worden, geen internet. Zeker 10 keer contact gehad met de helpdesk maar die kunnen alleen maar een melding doen richting hoofdkantoor. Tenslotte op de FBpagina van Tele2 contact gezocht en daar worden alle klachten door enkele medewerkers semi-grappig beantwoord met maar één antwoord: nog even volhouden, we hopen je snel blij te maken, etc… Dit duurt vandaag nou al 4 weken en er zijn klanten die al 6 of 7 weken plat liggen. Als je daar contact mee zoekt via FB Tele2, krijg je bericht dat je moet stoppen of anders als spam wordt geblokkeerd. Abonnement stopzetten kan pas als de storing is opgelost. Gisteren is wél mijn rekening afgeschreven, dat lukt nog wel. Kunnen jullie deze impasse oplossen?

De oplossing

Deblokkeren simkaart of nieuwe opsturen, kosten vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen