Klacht Tele2: Vanaf 30/9 geen service

Pirke1959

Bij het activeren van mijn nieuwe 4G simkaart door een medewerkster van Tele2 is de procedure vastgelopen. Sindsdien heb ik geen service, dus niet bellen of gebeld worden, geen internet. Zeker 10 keer contact gehad met de helpdesk maar die kunnen alleen maar een melding doen richting hoofdkantoor. Tenslotte op de FBpagina van Tele2 contact gezocht en daar worden alle klachten door enkele medewerkers semi-grappig beantwoord met maar één antwoord: nog even volhouden, we hopen je snel blij te maken, etc… Dit duurt vandaag nou al 4 weken en er zijn klanten die al 6 of 7 weken plat liggen. Als je daar contact mee zoekt via FB Tele2, krijg je bericht dat je moet stoppen of anders als spam wordt geblokkeerd. Abonnement stopzetten kan pas als de storing is opgelost. Gisteren is wél mijn rekening afgeschreven, dat lukt nog wel. Kunnen jullie deze impasse oplossen?

Deblokkeren simkaart of nieuwe opsturen, kosten vergoeden.

Ook een klacht indienen over Tele2?