Klacht Tele2: Vandaag besteld morgen in huis? ECHT NIET!!

Beer

Na jaren een vaste kland te zijn bij Tele2 besloot ik mijn abelement te verlengen op ,
05-01-2016 omdat ik toe was aan een nieuwe telefoon ,sprak ik af met de telefooniste ,
Te gaan voor de iPhone 6 deze was in voorraad en kon met 24 uur in mijn bezit zijn,
En kon ik wachten op een mail van een postorderbedrijf wanneer deze werd afgeleverd ,
Na dit gesprek kreeg ik inderdaad een mail.! Niet van de bezorger! Maar van Tele2,
Dat dit toestel dus niet in voorraad was! Nu ben ik inmiddels een vier tal keer gaan,
Bellen met de klantenservice waar enorm veel tijd in gaat zitten! Voor een oplossing ,
Ook heb ik aangeboden dat het een iPhone 6S mocht woorden als de iPhone 6 er niet,
Is ,deze is dan wel duurder maar ik wilde daar geen brobleem van maken , dit was echter niet mogelijk omdat het al was ingevoerd bij Tele2 , op donderdag 7 januari 2016 ,
Krijg ik een berichtje van Tele2 dat wel mijn nieuwe contract is in gegaan wat ik heb,
Afgesloten op 05-01-2016! EN IK HEB NOG NIETS

Ik wens dat Tele2 zijn afspraak na komt! Met een iPhone 6 of iPhone 6S zodat ik van dit gezeur af ben! En tot de orde van de dag kan over gaan.

Hopend u voldoende geïnformeerd
M.V.G.
GJC KOEDAM

Ook een klacht indienen over Tele2?