Klacht Tele2: Vaste klantenkorting wordt niet doorberekend

Klachtnummer
# 169503
Gebruiker
Visser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober 2015 nieuw toestel met abonnement genomen omdat oude abonnement afliep. Ik zou € 4 vaste klantenkorting per maand ontvangen maar tot op heden is deze nooit toegepast. Al zes keer gebeld en iedere keer krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn. Je wordt gewoon nier serieus genomen.

De oplossing

Ik wil de korting ontvangen met terugwerkende kracht waar ik recht op heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen