Klacht Tele2: Veel te hoog bedrag geincasserd en vervolgens onbereikbaar zijn

Klachtnummer
# 79625
Gebruiker
Jolande
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Veel te hoog bedrag incasseren, namelijk 24 procent meer dan afgesproken en vervolgens op geen enkele manier contact kunne krijgen. Ik heb 5 keer het klachtenfor ulier ingevuld en 4 keer met de klantenservice gebeld en nog steeds geen verklaring of correctie gekregen.

De oplossing

Correctie van verkeerd geïncasseerd bedrag, excuus en medewerking om over te gaan naar andere provider met nummerbehoud.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen