Klacht Tele2: Veiligheidspakket beeindigd

Klachtnummer
# 181784
Gebruiker
Rico
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een Veiligheidspakket. Op advies van Tele2 medewerker is dit enkele weken geleden omgezet naar een moderne versie. Het abonnement op het 'oude' pakket zou worden stopgezet. Niet gebeurd. Ik had er dus twee. Weer contact opgenomen. Het zou geregeld worden. De oude zou worden beeidingd. Krijg nu een melding dat er geen beveiliging meer op mijn laptop zit. Ik kijk bij 'mijn producten'...... helemaal geen Veiligheidspakket meer. Beide abonnementen stopgezet. Nieuw abonnement aangevraagd. Kan pas ingaan op 1 september. Gebeld met Tele2. Eerste medewerker: ik ga kijken wat ik voor u kan doen..... -> muziekje en na een tijdje een nieuwe medewerkster. Weer het hele verhaal.... en de mededeling dat ze niets voor me kon doen, gewoon wachten tot 1 september zonder beveiliging op de laptop..... Ik vind dit een voorbeeld van slechte service van Tele2. Als het allemaal werkt is het goed, maar owee als er wat veranderd of gewijzigd moet worden. Het gaat nooit in een keer goed.

De oplossing

Onmiddellijke activering van het Veilgheidspakket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties