Klacht Tele2: Verhuizing doorgegeven, direct vast aan nieuw contract; wat ik niet wil.

Armando

Beste heer/mevrouw,

In november 2018 ben ik verhuisd. Ik woon nu een aantal km van mijn oude adres vandaan. Tele2 gebeld om een verhuizing door te geven. Tijdens dit gesprek gaf de Tele2 medewerker aan dat mijn contract tot november 2019 zou lopen. Ik aangegeven dat ik alleen een verhuizing wil doorgeven en mijn contract tot maart 2019 zoals op mijn oude adres zou willen houden. Na een discussie wat ik al opmerkelijk vind als je een klantenservice medewerker bent heeft ze dit uiteindelijk toch ook vernoemd in het bandje dat werd opgenomen dat mijn contract tot maart 2019 zou lopen. Ik de apparatuur van mijn oude adres teruggestuurd naar Tele2 en kreeg op mijn nieuwe adres nieuwe apparatuur. Net of ik nieuwe klant ben va Tele2 en zit er toch weer een jaar aan vast. Dit zit mij niet lekker want ik heb sterk het gevoel dat er een verkooptruc is uitgevoerd. Ik heb nu de tijd om dit uit te zoeken, want zoals u begrijpt brengt een verhuizing al genoeg taken met zich mee. Eind december heb ik nog gebeld naar Tele2 dat ik mij niet prettig behandeld vind. De medewerker gaf toen aan dat bij een verhuizing er altijd sprake is van het aangaan van een nieuw contract voor een jaar. Dit heeft de medewerker in het 1ste telefoongesprek nooit verteld en is er informatie (on) bewust niet verteld. Graag zou ik alsnog zien dat mijn contract loopt tot maart 2019 de datum van het gesprek staat namelijk op band zoals gevraagd in het telefoongesprek met Tele2. Ik hoor graag spoedig van u.

Mijn contract op mijn nieuwe adres tot maart 2019 i.p.v. november 2019 beëindigen.

Ook een klacht indienen over Tele2?