Klacht Tele2: verlengen abonnement via website Tele 2 niet doen; je betaald de hoofdprijs

59ben41

ik heb mijn abonnement via de website van tele2 verlengd. Op dat moment dacht ik een redelijke prijs te moeten betalen, wat schetst mijn verbazing; binnen een week(4 dg) krijg ik op diverse sites banners binnen met een abonnement en telefoon met dezelfde voorwaarden waaronder ik verlengd heb voor een veel lagere prijs. Dit zou mij 120 euro schelen. Tele 2 gebeld. Het kwam erop neer dat het mijn eigen schuld was en de zeer onvriendelijke medewerker kwalificeerde dit als "Dikke Pech". Omdat ik hiermee niet tevreden was nogmaals de klacht neergelegd bij Tele2.Toen werd ik terug gebeld(na 15 dgn) en ook hier bleek het mijn eigen verantwoording, ik had beter telefonisch kunnen verlengen de medewerkers weten dan welke acties eraan zitten te komen.Ik kreeg geen compensatie, ik heb toen aangegeven dat ze dit beter op de website dienen aan te geven dat het voordeliger is om telefonisch te verlengen, dit zouden ze doen maar tot op heden heb ik hier nog niets van gezien. zeer klantonvriendelijk

Korting op mijn huidige abonnement

Ook een klacht indienen over Tele2?