Klacht Tele2: verlengen abonnement via website Tele 2 niet doen; je betaald de hoofdprijs

Klachtnummer
# 164804
Gebruiker
59ben41
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb mijn abonnement via de website van tele2 verlengd. Op dat moment dacht ik een redelijke prijs te moeten betalen, wat schetst mijn verbazing; binnen een week(4 dg) krijg ik op diverse sites banners binnen met een abonnement en telefoon met dezelfde voorwaarden waaronder ik verlengd heb voor een veel lagere prijs. Dit zou mij 120 euro schelen. Tele 2 gebeld. Het kwam erop neer dat het mijn eigen schuld was en de zeer onvriendelijke medewerker kwalificeerde dit als "Dikke Pech". Omdat ik hiermee niet tevreden was nogmaals de klacht neergelegd bij Tele2.Toen werd ik terug gebeld(na 15 dgn) en ook hier bleek het mijn eigen verantwoording, ik had beter telefonisch kunnen verlengen de medewerkers weten dan welke acties eraan zitten te komen.Ik kreeg geen compensatie, ik heb toen aangegeven dat ze dit beter op de website dienen aan te geven dat het voordeliger is om telefonisch te verlengen, dit zouden ze doen maar tot op heden heb ik hier nog niets van gezien. zeer klantonvriendelijk

De oplossing

Korting op mijn huidige abonnement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen