Klacht Tele2: Verlenging: Dubbele abo na activatie simkaart

Klachtnummer
# 555861
Gebruiker
djroynl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jaren klant, denk je na een verlengingsmail, je mag verlengen. Mooi! De verlengingsbutton geklikt id mail en aangevraagd. Wat blijkt nu, heb ineens een dubbele abo tot en met november! Ik had gekozen voor geen nummerbehoud en Tele 2 heeft zelfs de simkaart met nieuw ander nummer geactiveerd! Hierdoor zit ik dus opgescheept met dubbele abo kosten! Ben jaren klant en moet nu beide nrs betalen ipv dat ik verlenging hebt. De oude nr, want ik had geen nummerbehoud, loopt dus door tm november de nieuwe. Hadden ze gewoon niet die andere sim moeten activeren. Enige compensatie was 1 nota. Betaal dus dubbel kosten tot de oude nr afloopt.

De oplossing

Volledige en geen deels compensatie van 1 nota, wat nu hooguit mogelijk is, nadat de mewerker in de chat via twitter de andere (nieuwe) simkaart heeft geactiveerd en ook nummerbehoud annuleerde en niet wees of waarschuwde op dat moment mbt dubbele abo kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen