Klacht Tele2: Verlenging: Dubbele abo na activatie simkaart

djroynl

Jaren klant, denk je na een verlengingsmail, je mag verlengen. Mooi! De verlengingsbutton geklikt id mail en aangevraagd. Wat blijkt nu, heb ineens een dubbele abo tot en met november! Ik had gekozen voor geen nummerbehoud en Tele 2 heeft zelfs de simkaart met nieuw ander nummer geactiveerd! Hierdoor zit ik dus opgescheept met dubbele abo kosten! Ben jaren klant en moet nu beide nrs betalen ipv dat ik verlenging hebt. De oude nr, want ik had geen nummerbehoud, loopt dus door tm november de nieuwe. Hadden ze gewoon niet die andere sim moeten activeren. Enige compensatie was 1 nota. Betaal dus dubbel kosten tot de oude nr afloopt.

Volledige en geen deels compensatie van 1 nota, wat nu hooguit mogelijk is, nadat de mewerker in de chat via twitter de andere (nieuwe) simkaart heeft geactiveerd en ook nummerbehoud annuleerde en niet wees of waarschuwde op dat moment mbt dubbele abo kosten

Ook een klacht indienen over Tele2?