Klacht Tele2: verwijderen betalingen in je account en doen ofdat je niet betaald heb zelfs met bewijs van betaling

Klachtnummer
# 253755
Gebruiker
marjo83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het voldoen van mijn betalingsachterstand en ik weer aangesloten kon worden gingen ze mijn maandelijkse betalingen verwijderen op mijn account. En werd er opeens gezegt dat ik nog meer moest gaan betalen. Betalinsbewijzen hebben ze maar blijven vol houden dat ik niet heb betaald.

De oplossing

Compensatie voor de verloren tijd en excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen