Klacht Tele2: voelt me opgelicht

Klachtnummer
# 253270
Gebruiker
Cherly
Datum
0 reacties

Details

De klacht


ik heb een abonnement bij telefoon bedrijf vanaf 2016 . de telefoon is gratis en een ik betaal voor die abonnement 41 € voor 2 jaar , maar ik vind het te duur volgens mij word ik belazerd door deze gasten ik ben niet zo goed in deze soort zaken , maar het voelt niet goed ik heb hulp hier bij nodig .

De oplossing

wilt graag op lossing me geld terug of een nieuwe telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen