Klacht Tele2: Vragen over facturen

Klachtnummer
# 130839
Gebruiker
Feyenoord55
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in juli nieuwe contracten afgesloten voor de nummers 0640708229 en 0640597238.
Hierbij afgesproken dat het contract van 0640708229 ook op deze datum in zou gaan, deze liep namelijk op11-09-2015 af dat was geen probleem ook vanwege het verhoogde mb.
Nu kreeg ik weer een rekening van 229.95 euro de vorige rekening was 293.00 euro nu blijkt dus dat er een fout is gemaakt vanwege mb gebruik ik was er vanuit gegaan dat ,dat in orde zou komen.
Nu vraag ik u hierna te willen kijken en met een oplossing te komen

H. Bentum
Lupinesingel 428
2403CZ
h.bentum@zonnet.nl

De oplossing

Gaarne zie ik van U een oplossing tegemoet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen