Klacht Tele2: waardeloze probleemoplossing en hopeloze klantgerichtheid

Klachtnummer
# 305870
Gebruiker
R. van der Zee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Telefoonlijn van mn oude moeder compleet plat. Gezien ziektebeeld kan het niet bereikbaar zijn tot paniek leiden. Ook zit de persoonsalarmering op router aangesloten.

Tijdens telefoongesprek met tele2 blijken er 2 storingen. Instabile internetverbinding is er één van. Die verbinding is al eerder een probleem geweest en na overloos van kastje naar de muur gestuurd te zijn door onderling gesteggel tussen KPN en Tele 2 (probleem vanaf voordeur of in verdeelstation) leek de contractmatige snelheid en de stabiliteit ban internet weer ok. Hiervoor zelfs financiele compensatie gehad.
Vanmiddag is het onmogelijk volgens medewerker van klachtenafdeling om een monteur 'aan te sturen' en zodoende de instabiele lijn stabiel te maken. Ondertussen is er al een monteur van een Expert winkel bezig geweest om te checken of het telefoontoestel zelf niet defect is. Dat is niet het geval. Gelukkig werkt de telefoon ineens weer maar het vertrouwen in Tele 2 is weg.

Het contract wordt niet nageleefd en bij een storing is een onzinnig vraag en antwoord systeem leidend en kan er blijkbaar geen structurele oplossing worden aangeboden voor een instabiele lijn.

Gevolg daarvan is dat een 80 jarige klant wederom de dupe is. Eerder doordat haar tv niet werkte door traag en instabiel internet nu doordat ze niet bereikbaar is en anderen niet kan bellen bij problemen ( persoons alarmering).
Tele2 is niet in staat deze context en de gigantische klachten/storingshistorie te betrekken bij de afweging om wel of niet een monteur naar het probleem te laten kijken. Schandelijk, onprofessioneel en indien zich onverhoopt een calamiteit voordoen juridisch laakbaar.

Gewenste oplossing

Of nu direct structureel een stabiele internetverbinding of ontbinden van contract omdat niet geleverd wordt waarvoor wordt betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen