Klacht Tele2: Webpagina laden duurt 5 tot 10 minuten per keer. Tele2 doet niks!

Klachtnummer
# 104131
Gebruiker
VVaessen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb internet van Tele2. Sinds 1.5 is het internet zo traag bij ons dat ik elke keer dat ik een webpagina wil laden 5 tot 10 minuten moet wachten! Ik heb al meerdere malen met tele2 contact opgenomen en heb andere instellingen op het modem geprobeerd. Dit haalt niks uit. Tele2 heeft me tot 9x toegezegd dat de technische dienst terug zou bellen (bij de 9e keer eindelijk gebeurd) hier werd vermeld dat ik alle apparaten die internet nodig hebben maar met een ethernet kabel aan moest sluiten, maar ja een ethernet kabel op je mobiel? gaat moeilijk! Nu heb ik vandaag nogmaals tele2 gebeld met dit probleem en werd er gezegd dat ik een externe router van ongeveer 70 euro moet kopen, maar ik heb het geld er op dit moment niet voor en tele2 vergoed dit niet. Daarna melde de klantenservice medewerken dat tele2 voor de rest niks meer voor me wilt doen.

De oplossing

Ik wil weer gewoon fatsoenlijk internet, en desnoods dat tele2 ons glasvezel geeft (40 mb is niet beschikbaar hier) maar dan wel voor de zelfde prijs, want meer kan ik op dit moment niet veroorloven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen