Klacht Tele2: wegens ontevredenheid levering product opgezegd

Klachtnummer
# 126634
Gebruiker
sandi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ie kan me helpen?? Rond 14 juni had ik veel problemen met tele2! Meerdere keren is geprobeerd om een oplossing te zoeken, toen kwam ik achter door de KPN monteur dat ik niet de voldoende mb´s kreeg waar we voor betalen doordit was voor me de druppel en besloot per direct te stoppen, ik heb hun een mail gestuurd naar klanten service met mij klacht nu 2 maanden veder wordt nog steeds geld afgeschreven. Ik heb gebeld OPNIEUW en nu wordt me vertelt dat er nooit een mail is ontvangen en opzeggen kan pas na oktober.
Wie kan me helpen hiermee R

De oplossing

Per verzonden datum van e-mail op 14 juni wil graag de terug van betalingen voor het niet gebruikte service waar kan ik terecht hierover wie kan ons helpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen