Klacht Tele2: Wil een beëindiging abonnement

Klachtnummer
# 166054
Gebruiker
Mario
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 7 april een aanvraag gedaan voor internet en televisie, in de eerste instantie krijg ik een mail terug dat het niet door kan gaan en vervolgens krijg ik een brief op 10 april dat het wel door gaat en de verwachte start datum 26 april maar ik heb meerdere malen gebeld dat ik het paket nog niet in mijn bezit heb en 28 april belde ik Tele2 weer op met de mededeling dat ik het nog niet ontvangen heb.
Nu ik inmiddels een andere provider heb en daar heb ik alles al wel van in huis en gaat in op29 april heb ik door gegeven aan Tele2 dat ik het wilde opzeggen. Het probleem is dat ik buiten mijn bedenktijd ben en hun willen het niet meer stop zetten en ik heb aangegeven dat het mijn te lang duurde en daarom wilde stoppen, ze weigeren het abonnement tebeeindigen. Vandaar dat ik jullie een klacht stuur omdat ik het er niet mee eens ben hoe hun tewerk gaan.

Mvg. M.M.M. Groeneveld
Nicolaas neerslaan 190
2741ZR Waddinxveen
30-12-1975

Gewenste oplossing

Beeindeging van contract bij Tele2

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen