Klacht Tele2: Wil weer aangesloten worden

Klachtnummer
# 199808
Gebruiker
Jwsnijder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo ik heb een tijdje terug alle rekeningen overgemaakt zodat ik weer aan gesloten zou worden. Dit is tot op heden nog niet gebeurt. Ik wordt er een beetje zat van om er con af tante achteraan te moeten mailen en bellen. Als dit niet snel opgelost wordt dan stap ik over naar een ander. Want ik ben nu al meer dan 3maanden af gesloten en heb een maand terug alles betaal. Ik hoop dat u (jullie) me verder kunnen helpen. Anders ben ik heel snel weg bij tele2 want ik vind dit geen style
Mvg jwsnijder

De oplossing

Ik wil gewoon weer kunnen bellen appen en internetten dus gewoon aangesloten worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen