Klacht Tele2: word niet geholpen tbv dekkingsonderzoek

# 196558
Dennisbrouwers

Ben inmiddels bijna 2 maanden verder en heb 4x gegevens doorgegeven tbv een dekkingsonderzoek. Iedere keer maken hun de fout dat ze of niet reageren of niet correct zijn in het formuleren naar mij welke gegevens dat ze willen krijgen van mij. Hierdoor geef ik de verkeerde gegevens door. Het antwoord van hen is dan heel kort en krachtig klopt niet, waardoor ik moet gaan bellen met wat er niet klopt. Dit weten de mensen niet die ik aan de telefoon heb. Dit weten ze bij de TD, maar die krijg je niet te spreken. Ook krijg ik wanneer ik ernaar vraag geen leidinggevende te spreken. Het enige wat ze doen is excuses aanbieden en vragen of ik de gegevens nog een keer wil aanleveren, dit dan wel per mail telefonisch kan niet. Dit ging de eerste keren wel maar sinds kort is dat veranderd. Telefonisch doorgeven ging zelfs ook niet goed want degene die de gegevens aanneemt weet uiteindelijk is ook niet wat hij precies moet hebben, blijkt na afwijzing door de TD. Kortom ze weten het allemaal niet!!

Wel bereik hebben of een andere passende oplossing (compensatie)

Ook een klacht indienen over Tele2?