Klacht Tele2: Ze maken fouten waar ik als klant de dupe van word en nemen er geen verantwoording voor.

Barbru

tot 2 x toe heb ik voor niets zitten wachten op mijn mobiel. De eerste keer omdat tele2 meneer had staan ipv mevrouw. De tweede keer omdat ik een wijziging had doorgeven dat ik dus een vrouw ben. Door twee keer niet kunnen bezorgen werd het abonnement geannuleerd!.

Vele uren verder met bellen, wachten op mijn mobiel en schrijven.. Bel kosten gemaakt omdat ik geen gebruik kon maken van mijn onbeperkt bellen abonnement!

Toen met de aanmaak van een nieuw abonnement deed de persoon waar ik mee sprak meerdere opties voor het maken van een abonnement. Na 3 verschillende te hebben bekeken kreeg ze opeens een melding van experian dat er nu een blokkering op mijn naam stond omdat ik te veel abonnementen zou hebben!!!. Dit zou komen door de vele pogingen een abonnement af te sluiten terwijl ik er nog steeds geen had, behalve dan het pre-paid die ik al 18 jaar heb! De enige manier om dit op te lossen is om experian aan te schrijven.

De klantenservice van tele2 bood excuses aan en gaf aan dat ik in ieder geval ongeperkt gratis zou kunnen bellen tot het opgelost is. Daarvoor moest ik de afdeling vast bellen spreken. Dit gedaan, echter gaf hij aan niets met mobiel te maken te hebben. Hij wilde zijn naam niet geven en heeft de verbinding verbroken toen ik aangaf niet voor een tweede keer naar zijn afwijzing te willen luisteren. Dus nemen geen verantwoording voor tele2 als geheel, terwijl ik een totaal pakket heb afgesloten!

Dus de problemen worden alleen maar erger. Ik heb een totaal pakket bij tele2 genomen van internet tv en bellen. Aangezien ik totaal geen vertrouwen meer heb in tele2 wil ik van het tele2 af omdat ik nog nooit zo'n slechte service heb meegemaakt. Echter kan dit niet.. heb ik een contract voor een jaar voor tv en internet en zou ik bij moeten betalen! Het is belachelijk. Ik zou geld moeten ontvangen van de vele uren tijd die er inzitten en de belkosten die ik heb gemaakt.

Compenstatie van mijn belkosten van mijn vaste lijn vanaf dat ik met tele2 bel.De tijd die ik tele2 heb gebruik tot nu toe, niet verrekenen omdat ik niet heb gekregen wat mij werd beloofd als totaal pakket. Alsnog zo spoedig mogelijk mijn mobiel bezorgen. Kan dit niet of komt er weer een fout uit, wil ik op een soepele manier af van het totaal pakket wat ik bij tele2 hebt.

Ook een klacht indienen over Tele2?