Klacht Tele2: Zeer onbetrouwbare Tele2producten en bagger klantenservice.

Klachtnummer
# 296131
Gebruiker
Naomi1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tele2 heeft voor mijn moeder een goedkoop aanbod 3-1 pakket gedaan en zij heeft het geaccepteerd. Nu heeft ze telkens problemen met haar vaste telefoon: ik kan niet naar haar bellen en ze kan niet naar buiten bellen. Ook haar tv hapert. Wanneer ik Tele2 bel dan wordt er alleen standaard procedure uitgevoerd maar het probleem herleeft weer na een paar dagen. Ik heb geen zin om elke keer te bellen naar de klantenservice of te chatten met een chatassistente. Ik probeer een klacht in te dienen maar Tele2 is zo slim geweest om deze mogelijkheid niet te plaatsen op hun website.
Maar abonnementsgeld tijdig afschrijven is Tele2 heel goed in. Wanprestatie dat is wat Tele2 verkoopt!
Helluup....!

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen