Klacht Tele2: Zeer slecht optreden van Tele2 klantendienst; geen begrip voor situatie senioren!!

s.wulff@wxs.nl

Afgelopen week was er een landelijke storing bij Tele2.
Mijn hoogbejaarde(85) vader werd hierdoor ook getroffen; zijn vaste telefoonlijn was niet meer bereikbaar. de klantendienst gebeld en meldde afgelopen vrijdag dat het nog wel 7 dagen zou duren dat dit nr weer beschikbaar zou zijn. De vaste telefoon is de lifeline van mijn vader, aangezien dit de enige mogelijkheid is voor hulp en contact met de familie.
Toen noodgewongen maar een mobiel abonnement voor hem geregeld.
Daarna maar zelf eens gebeld met de klantendienst van Tele2;ik moest naar het huis van mijn vader rijden om de monteursdienst te bellen en modem laten doormeten. De storing zat dus niet in het huis maar extern: de KPN( hun provider, dus tele2 is eigenlijk KPN?) zou alles controleren.
De storing is na veel aandringen van mijn kant uiteindelijk opgelost. Inmiddels 5 namen verder vd klantendienst zou mijn vader recht hebben op een vergoeding.
Komen ze met voorstel van 1.16 euro omdat de klacht pas afgelopen maandag gemeld zou zijn: dat is dus niet waar!!
De gemaakte onkosten voor ons bedragen zeker 150 euro; reiskosten, mobiel etc.
Na mijn ongenoegen kenbaar gemaakt te hebben, niets meer van Tele2 gehoord.
Wat een enorm slechte service en weinig begrip voor de situatie van ouderen!!

vergoeding uitkeren voor gemaakte onkosten en excuses aanbieden!

Ook een klacht indienen over Tele2?