Klacht Tele2: zeer slechte klantenservice,te hoge rekeningen,dubbele betaling kwijt, geen enkele medewerking

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 95010
Gebruiker
heel boos/teleurgesteld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in dec. 2013 een betaling gedaan van 76,12, vervolgens aanmaningen die naar een foutief e-mail adres zijn gestuurd, door mij dus nooit ontvangen, vervolgens een incasso op mijn nek terwijl de fout duidelijk bij tele2 ligt er is vervolgens nogmaals een betaling gedaan van 76,12+2x 40 euro onterecht voor het incasso bureau. na een jaar stuit zowel ik, als de kredietbank op alleen maar tegenwerking van tele2 en dat dat bedrag weg is, is jammer dan voor mij volgens de klantenservice tele2 werkt met meerdere rekeningnummers en stort je het niet op de [volgens hun] goede, is je geld gewoon weg terwijl het rekeningnummer op naam van tele2 nederland bv staat, uitgezocht door de kredietbank
betaalbewijzen worden op geen enkele manier geaccepteerd, per post krijg je geen eens antwoord, we hebben er nu een jaar lang heel veel tijd en energie ingestopt maar er wordt niet gewerkt aan een oplossing, voor mij einde tele2.terwijl dat niet nodig was geweest

De oplossing

ik wil een oplossing voor het probleem, er zijn nu tot 4x toe betalingsbewijzen opgestuurd via e-mail, niets wordt geaccepteerd,zelfs niet als deze afkomstig zijn van kredietbank nederland hoe betrouwbaar wil je het hebben? al eerder heb ik ze per post opgestuurd waarop nooit geen antwoord is gekomen,ik heb een excell bestand met de stand van zaken gemaakt in de hoop op een reactie, blijft ook uit, Ik heb op advies van de consumentenbond een contract afgesloten met een betrouwbare provider, die tevens mijn opzegging bij tele2 heeft verzorgd, dit gaat over een maand in. ik hoop dat we dit alsnog goed af kunnen sluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
heel boos/teleurgesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen