Klacht Tele2: Zogenaamde toegekende vergoeding

Klachtnummer
# 164692
Gebruiker
Kimberleykorsten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vergoeding verhuiskosten wordt toegekend op 31 maart 2016 , vervolgens toch maar weer contact opgenomen i.v.m. onduidelijkheid uitkeringsdata. Vergoeding was niet doorgezet naar de financiële afdeling. 15 april (15 DAGEN LATER), word ik bericht dat er geen vergoeding zal plaats vinden. Dit terwijl ik ZWART op WIT heb staan dat de vergoeding toegekend zou worden. .






De oplossing

Ik wil de toegekende vergoeding ontvangen, waar ik RECHT op heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen